مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-08پزشكي

افزایش آمار فوتی های قطار مشهد- یزد به 21 نفر + جزییات


دکتر احمد دهقان، رییس سازمان اورژانس استان یزد که در محل حادثه حضور دارد در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: متأسفانه آمار جانباختگان خروج از ریل قطار مشهد- یزد به 21 نفر افزایش یافته است.

دکتر علیرضا اسلامی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: با توجه تعداد مصدومین حادثه صبح امروز قطار مشهد- یزد تمام بیمارستان های شهید رهنمون، شهید صدوقی، افشار و بیمارستان های شهرستان های اردکان و میبد در حالت آماده باش کامل برای پذیرش مصدومین این حادثه هستند.

وی افزود: در حال حاضر مصدومین در بیمارستان شهرستان طبس در حال مداوا بوده و در صورت نیاز به تکمیل و پشتیبانی درمان به استان یزد اعزام می شوند.

سیدحسین طباطبایی، سخنگوی سازمان اورژانس یزد نیز به خبرنگار فارس اظهار کرد: تمامی مصدومان حادثه قطار به بیمارستان سید مصطفی خمینی طبس منتقل شده و بعد از انجام تریاژ ثانویه و اقدامات اولیه  تعدادی از مصدومان با اتوبوس آمبولانس و دو بالگرد اعزامی از یزد ، به بیمارستان های یزد منتقل می شوند.

وی در خصوص متوفیان نیز افزود: دو دستگاه خودروی ویژه حمل جسد توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد جهت انتقال متوفیان به صحنه حادثه اعزام شده و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دادستانی، اقدامات تشخیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار فوتی های قطار مشهد- یزد به 21 نفر + جزییات

افزایش آمار فوتی های قطار مشهد- یزد به 21 نفر + جزییات