مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 12:422022-06-08حوادث

دستگیری باند سارقان مسلح در تبریز


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری باند 4 نفره سارقان مسلح و کشف اموال مسروقه به ارزش 7 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سردار علی محمدی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت مسلحانه وانت نیسان حامل خشکبار در یکی از اتوبان های تبریز موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با جمع بندی سرنخ های جمع آوری شده و تحلیل اطلاعات توسط کارآگاهان پلیس آگاهی 4 نفر سارق مسلح در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد 2 قبضه کلت جنگی به همراه تعدادی فشنگ و اموال مسروقه که مقدار 2 تن و 500 کیلوگرم مغز گردو بود، کشف شد.

سردار محمدی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی در تحقیقات بعمل آمده ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه با طرح و نقشه قبلی محل اختفا خودرو و بار مسروقه را که طبق اعلام کارشناسان 7 میلیارد ریال ارزش داشت را کشف و تحویل مالباخته شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس با قاطعیت تمام با افراد مخل نظم و امنیت عمومی، قانونی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان مسلح در تبریز

دستگیری باند سارقان مسلح در تبریز