مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 13:122022-06-08اقتصادي

سلاجقه: از تجارب نیشکر در تثبیت کانون های ریزگرد استفاده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بزرگترین پروژه تصفیه پساب صنعتی شکرستان ایران، در دومین روز از هفته محیط زیست، با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در شرکت خمیرمایه و الکل رازی افتتاح شد.

با آغاز به کار این پروژه دانش بنیان و محیط زیستی، علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، مالچ طبیعی و خوراک دام نیز تولید می شود.

در آیین افتتاح این طرح که معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرکل محیط زیست خوزستان و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، تغلیظ ویناس نیشکر را پروژه ای منطبق با محیط زیست عنوان کرد که منجر به کاهش آلایندگی ها می شود.

تکیه بر دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان علی سلاجقه، دانش بنیان بودن این طرح را ویژگی بارز آن دانست و اظهار کرد: استفاده از جوانان نخبه ایرانی و تکیه بر دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان داخلی، پروژه بزرگ تغلیظ ویناس نیشکر را رقم زده است.

وی افتتاح چنین پروژه هایی را در راستای فرمایش مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: با اتکا به دانش بومی و همت داخلی، اکنون ایران اسلامی به مرحله ای مطلوب از دانش و تکنولوژی رسیده است که حتی کشورهای پیشرفته خواهان خرید این تکنولوژی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلاجقه: از تجارب نیشکر در تثبیت کانون های ریزگرد استفاده شود

سلاجقه: از تجارب نیشکر در تثبیت کانون های ریزگرد استفاده شود