مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-08سياسي

تحصیل 23 هزار دانشجوی بین المللی در استان قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ​سید عباس هاشمی زاده مسئول نمایندگی امور کنسولی استان قم با اشاره به تحصیل بیش از 23 هزار دانشجوی بین المللی در استان قم و رسیدگی به امور این دانشجویان گفت: - مسئول نمایندگی امور کنسولی استان قم از تحصیل بیش از 23 هزار دانشجوی بین المللی در استان قم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ​سید عباس هاشمی زاده مسئول نمایندگی امور کنسولی استان قم با اشاره به تحصیل بیش از 23 هزار دانشجوی بین المللی در استان قم و رسیدگی به امور این دانشجویان گفت: روزانه به بیش از 300 مراجعه حضوری و 700 تماس و پیام رسیدگی می شود؛ همچنین شرایط خدمت رسانی از طریق فضای مجازی فراهم شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سیستم پژواک بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده بین پلیس امور مهاجرت استان قم و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، رسیدگی به پرونده ها تسریع شده و به زمان حداقلی رسیده است.

هاشمی زاده با بیان مسئولیت مهم دانشگاه قم در امور کنسولی برای رسیدگی به امور دانشجویان غیر ایرانی استان تاکید کرد: کلیه امور اقامتی دانشجویان خارجی شامل صدور ویزا، صدور اقامت و تمدید اقامت و همچنین امور تحصیلی این دانشجویان به طور سازماندهی شده در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 23 هزار دانشجوی بین المللی در استان قم

تحصیل 23 هزار دانشجوی بین المللی در استان قم