مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 14:132022-06-08اقتصادي

ایجاد 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام


بر اساس برنامه های سال 1400 تعداد 6200 فرصت شغلی برای جامعه هدف با اعتبار 215 میلیارد تومان ایجاد شده و پیش بینی می شود در سال 1401 از نظر رشد برنامه ای 8 هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از سیاست ها و برنامه های مهم کمیته امداد فعالیت های توانمندسازی مددجویان با محوریت اشتغال پایدار و درآمدزا است که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و حال درصد موفقیت این فعالیت ها افزایش یافته است.

وی افزود: اجرای طرح های اشتغال علاوه بر افزایش توان مالی مددجویان بر عوامل مثبت دیگری از جمله ایجاد فرهنگ کار، خودباوری و خود اتکایی در بین جامعه هدف، اعتماد و اعتبار برای مددجویان تا فرصتی در صحنه های اجتماعی و اقتصادی برای آنها به وجود آید تاثیرگذار بوده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام ادامه داد: بر اساس برنامه های سال 1400 تعداد 6200 فرصت شغلی برای جامعه هدف با اعتبار 215 میلیارد تومان ایجاد شده و پیش بینی می شود در سال 1401 از نظر رشد برنامه ای 8 هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: اعتبارات اشتغال کمیته امداد از دو منابع اعتبار داخلی سازمان و اعتبارات تبصره 16 بانکی است که 450 میلیارد تومان پیش بینی شده به تدریج و برنامه ریزی شده به بانک های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام

ایجاد 8 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام