مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 14:182022-06-08حوادث

وزیر کشور: همه مسافران و مصدومان از محل حادثه قطار منتقل شدند


بعد از بررسی های دقیق تر مقصران یا متخلفان احتمالی این حادثه توسط مسئولان وزارت راه و شهرسازی معرفی خواهند شد.

- وزیر کشور گفت: بعد از بررسی های دقیق تر مقصران یا متخلفان احتمالی این حادثه توسط مسئولان وزارت راه و شهرسازی معرفی خواهند شد.

وزیر کشور که در محل حادثه خروج قطار مسافری مشهد - یزد از ریل در شهرستان طبس حضور یافته است، گفت: از حدود 2 ساعت قبل تمامی مسافران و مصدومان از محل حادثه منتقل شدند و در حال حاضر امدادگران و تیم های تخصصی برای بررسی ابعاد حادثه حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا احمد وحیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در طبس افزود: هم اکنون با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن کشور در محل حادثه هستیم و رییس سازمان مدیریت بحران کشور، استانداران یزد و خراسان جنوبی و رییس جمعیت هلال احمر نیز حضور دارند.

وی گفت: حادثه خروج قطار از ریل حدود ساعت پنج و 22 دقیقه امروز اتفاق افتاد که بلافاصله امدادرسانی شروع شد و از ساعات اولیه اورژانس، هلال احمر و فرمانداری طبس کار میدانی را شروع و دنبال کردند.

وزیر کشور با اشاره به حضور آمبولانس ها، بالگردها و تجهیزات امدادی در محل حادثه از ساعات اولیه گفت: تاکنون 17 نفر در این حادثه جان باختند البته این آمار قطعی نیست و بعد از بررسی پزشکی قانونی آمار دقیق اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: همه مسافران و مصدومان از محل حادثه قطار منتقل شدند

وزیر کشور: همه مسافران و مصدومان از محل حادثه قطار منتقل شدند