مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 14:182022-06-08فرهنگي

هناس در لرستان اکران می شود


مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان لرستان از اکران فیلم هناس در دو سینمای فلسطین بروجرد و استقلال خرم آباد از 18 خرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، رضا نیک اعتقاد معاون امور سینمایی حوزه هنری لرستان با اشاره به موفقیت های فیلم هناس گفت: این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر با تحسین منتقدان و مخاطبان زیادی مواجه شد و توانست در چند رشته کاندیدا شده و برنده سیمرغ بلورین این جشنواره شد.

وی ادامه داد: هِناس فیلمی ایرانی به کارگردانی حسین دارابی و نویسندگی احسان ثقفی و مهدیه عین اللهی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه است و پخش آن بر عهده موسسه بهمن سبز حوزه هنری است، با پرداختی متفاوت، به بخش های مختلفی از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد می پردازد.

معاون سینمایی حوزه هنری لرستان خاطرنشان کرد: مریلا زارعی، بهروز شعیبی، وحید رهبانی، سیاوش طهمورث، سولماز غنی، امین میری، علیرضا نایینی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

وی تصریح کرد: فیلم هناس روایتگر ماجرایی عاشقانه در تلاطم یک زندگی است.

این فیلم به نوعی روایت گر قصه زنی است که زندگی اش را در آستانه فروپاشی می بیند و به دلیل مورد تهدید قرار گرفتن خانواده اش، دچار تشویق ها و نگرانی های درونی می شود و تلاش های عاشقانه ای برای بیرون کشیدن زندگی اش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هناس در لرستان اکران می شود

هناس در لرستان اکران می شود