مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 14:422022-06-08سياسي

شهرستان های غرب تهران به احداث مترو نزدیک شدند


نماینده مردم شهریار از تشکیل کنسرسیومی برای احداث متروی شهرستان های غرب تهران خبر داد.

- حسین حق وردی نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به پیگیری های انجام شده درباره احداث قطار حومه ای تهران گفت: برای شهرستان های حومه تهران، قطار حومه ای تعریف شده و شهرداری درباره احداث خط آهن در این بخش مسئولیتی ندارد.

وی افزود: متولی قطار حومه ای، شرکت راه آهن است که راه آهن نیز عنوان کرده که مطالعات اولیه برای احداث راه آهن تهران شهریار انجام شده و اساسنامه قطار حومه ای هم به تصویب هیأت دولت در دولت آقای روحانی رسید.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه تاکنون راه آهن هیچ اقدامی برای قطار حومه ای شهریار انجام نداده و مشکل را هم نبود اعتبار عنوان می کند.

حق وردی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قیمت ها را در بخش ریلی دولت مشخص می کند، سرمایه گذار بخش خصوصی هم رغبتی ندارد تا در این حوزه سرمایه گذاری کند و لذا مشکل اعتبارات در این بخش همچنان پابرجاست.

وی افزود: با پیگیری هایی که انجام شد بنا بر این شد تا ما شرکتی را تحت عنوان متروی غرب تهران با مشارکت و سرمایه گذاری شهرداری های این منطقه و شهرداری تهران و شرکت عمران به خاطر شهر ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های غرب تهران به احداث مترو نزدیک شدند

شهرستان های غرب تهران به احداث مترو نزدیک شدند