مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 14:572022-06-08ورزشي

در نشست صالحی امیری با ملی پوشان معترض وزنه برداری چه گذشت؟


صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در نشستی مشترک با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی وزنه برداری دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی حواشی اخیر تیم ملی وزنه برداری وترک اردوی ملی پوشان و کادر فنی و پیرو درخواست قهرمانان این رشته، نشستی با حضور صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، نصراله سجادی مشاور عالی، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری و ملی پوشان این رشته ظهر امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

   در ابتدای این نشست صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به افتخار آفرینی های ملی پوشان ا ین رشته در میادین جهانی  و المپیک و.

ضمن ابراز امیداوری برای تداوم این افتخارات اظهار داشت: کمیته ملی لمپیک حمایت از تمام رشته های ورزشی به خصوص رشته های مدال آور و المپیکی را بر خود وظیفه می داند و ما همیشه در کنار ملی پوشان این رشته  بوده و خواهیم بود و آماده شنیدن صحبت های ملی پوشان هستیم.

  در ادامه نشست محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری و ملی پوشان این رشته به مشکلات، کمبودها و موارد مورد نیاز برای برپایی اردوها و دسترسی به حداقل ها برای ملی پوشان المپیکی اشاره کرده و خواستار پیگیری هرچه سریعتر موضوع از سوی ریاست کمیته ملی المپیک شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست صالحی امیری با ملی پوشان معترض وزنه برداری چه گذشت؟

در نشست صالحی امیری با ملی پوشان معترض وزنه برداری چه گذشت؟