مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 15:022022-06-08سياسي

دولت آیت الله رییسی بر مدار قانون عمل می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به حمایت ارزشمند ائمه جمعه از طرح توزیع عادلانه یارانه ها گفت: دولت آیت الله رییسی بر مدار قانون عمل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ظهر امروز در دیدار با امام جمعه آرادان اظهار کرد: ایام دهه کرامت را تبریک گفته و از رویکرد عالمانه و حمایت ارزشمند ائمه جمعه از طرح توزیع عادلانه یارانه ها قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: خوشبختانه فضای اتحاد، همدلی و وفاق در شهرستان آرادان مثال زدنی بوده و حمایت امام جمعه آرادان از مسؤولان استان و شهرستان و طرح ها و سیاست های دولت مردمی دلگرم کننده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: خوشبختانه مردم کشور و استان ما به ائمه جمعه و نماز جمعه اعتماد خاص دارند و دولت آیت الله رییسی بر مدار قانون عمل می کند.

ریواده بیان کرد: خانی، سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان جوانی متخصص، علاقه مند و بومی استان است و تلاش خود را برای رفع مشکلات شهرستان به کار خواهد بست.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا، امام جمعه آرادان هم با گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) تبریک دهه کرامت گفت: مسؤولان در دولت سیزدهم در دسترس مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آیت الله رییسی بر مدار قانون عمل می کند

دولت آیت الله رییسی بر مدار قانون عمل می کند