مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 15:422022-06-08سياسي

ضرورت حرکت از دوران ادراک به دوران فهم فضای مجازی


باید از دوران ادراک فضای مجازی وارد دوران فهم این فضا شویم؛ زیرا دوران ادراک مبتنی بر فرد بوده اما دوران فهم دستیابی به فهم مشترک و پیشرفت را به دنبال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی کشور در آیین رونمایی از یکصدمین گزارش عصر فضای مجازی که به همت پژوهشگاه فضای مجازی برگزار شد، افزود: باید از دوران ادراک فضای مجازی وارد دوران فهم این فضا شویم چرا که دوران ادراک مبتنی بر فرد بوده اما دوران فهم دستیابی به فهم مشترک و در نهایت پیشرفت و پارادایم را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به این که به دلیل ماندن در مرحله ادراک، با مشکلاتی دست به گریبان هستیم، تصریح کرد: گزارش های عصر فضای مجازی، به دنبال آسیب شناسی صورت گرفته در این حوزه در پژوهشگاه فضای مجازی آغاز شد و توانست در جهت رفع این آسیب تا حدودی گام مناسبی بردارد.

فیروزآبادی گفت: در این میان آسیبی که مورد شناسایی قرار گرفت فقر مفرط در حوزه مطالب و مباحث عصر فضای مجازی با وجود تاکید رهبر معظم انقلاب و مسئولان مبنی بر تحولات این فضا بود.

وی با تاکید بر تغییر نگاه مرکز ملی فضای مجازی از نگاه تقلیل گرایانه به فضای مجازی به تحولی تمدن ساز افزود: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حرکت از دوران ادراک به دوران فهم فضای مجازی

ضرورت حرکت از دوران ادراک به دوران فهم فضای مجازی