مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 16:522022-06-08سياسي

جریمه دیرکرد پرداخت هزینه پسماند خانگی در شیراز حذف شد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز گفت: با حذف تبصره هفتم که به تعیین نرخ هزینه پسماند خانگی پرداخته بودمی تواند مشکل حل شود، اما می توان به کسانی که به موقع هزینه خود را بپردازند تخفیف داده شود اما جریمه نمی توان کرد و پیشنهاد این است که با قبول .

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رییس شورای شهر شیراز در ابتدای جلسه امروز صحن علنی با بیان اینکه این جلسه فوق العاده برای بررسی ایراد  فرمانداری نسبت به یکی از مصوبات شورا برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل محدودیت زمانی برای پاسخ به ایراد فرمانداری و با توجه به اینکه در صورت گذشت زمان قانون در این زمینه رعایت نمی شد، تصمیم به برگزاری جلسه فوق العاده شد.

  مهدی طاهری با بیان اینکه دستور کار دیگری نیز دقایقی پیش برای جلسه امروز در نظر گرفته شد که آن هم مربوط به ایراد فرمانداری به یکی از مصوبات شورا بود، گفت: در ابتدا مصوبه اصلاح آیین نامه جذب کارگزاری بازاریابی و فروش و در ادامه مصوبه با موضوع هزینه خدمات پسماند خانگی، واحدهای تجاری و ساختمانی که مورد ایراد قرار گرفته است بررسی می شود.

  محمدحسن اسدی، رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای شهر درباره اصلاح آیین نامه جذب کارگزاری بازاریابی و فروش گفت: آیین نامه جذب کارگزاری و بازاریابی و فروش در کمیسیون و دو جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه دیرکرد پرداخت هزینه پسماند خانگی در شیراز حذف شد

جریمه دیرکرد پرداخت هزینه پسماند خانگی در شیراز حذف شد