مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 17:022022-06-08حوادث

عامل عرضه گوشت الاغ در یک رستوران دستگیر شد


در پی رصد های اطلاعاتی دقیق صورت گرفته در اداره اطلاعات شهرستان آبدانان مشخص شد، باند سازمان یافته شکار غیر مجاز حیوانات وحشی مانند گراز و جوجه تیغی که اقدام به عرضه غیر مجاز گوشت گراز در یکی از رستوران های شهرستان آبدانان نیز نموده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبدانان از دستگیری عامل عرضه گوشت الاغ در یکی از رستوران های این شهرستان خبر داد.

مسعود کارگر گفت: در پی رصد های اطلاعاتی دقیق صورت گرفته در اداره اطلاعات شهرستان آبدانان مشخص شد، باند سازمان یافته شکار غیر مجاز حیوانات وحشی مانند گراز و جوجه تیغی که اقدام به عرضه غیر مجاز گوشت گراز در یکی از رستوران های شهرستان آبدانان نیز نموده بودند.

او می گوید: پس از ارائه گزارش به این دادستانی، به علت سازمان یافته و مشهود بودن جرائم ارتکابی بلافاصله دستور جلب و دستگیری اعضای این باند سه نفره صادر و متهمین در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

به گفته کارگر: در این خصوص، متهمین به ارتکاب جرائم مذکور اقرار و پس از آن متهمین با صدور قرار وثیقه روانه زندان و تحقیقات جهت کشف زوایای پنهان موضوع ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبدانان گفت:در بازرسی صورت گرفته از رستوران مذکور، مقدار حدود شصت کیلو گوشت گراز آماده عرضه نیز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل عرضه گوشت الاغ در یک رستوران دستگیر شد

عامل عرضه گوشت الاغ در یک رستوران دستگیر شد