مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-08اقتصادي

رصد مداوم مصارف غیرضروری و مشترکان پرمصرف برق


مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: رصد مداوم مصارف غیرضروری و مشترکان پرمصرف تا پایان دوره پیک تابستان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، کیوان فرح زاد مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران ، اظهار کرد: در دومین روز اجرای برنامه های گذر موفق از پیک تابستان 1401 ممیزان انرژی در مراجعه به ادارات علاوه بر رصد و پایش مصرف نسبت به تشریح مصوبه هیات وزیران در خصوص رعایت الگوی مصرف توسط دستگاه های اجرایی  و آموزش نکات مهم نحوه صرفه جویی اقدام شد.

وی افزود: به منظور پایداری شبکه و الزام ادارات واصناف به رعایت الگوی مصرف از ظرفیت نیروی بسیج ادارات و اصناف استفاده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران بیان کرد: همچنین در دومین روز  اجرای طرح گذر از پیک  تعداد 91  اداره مورد بازدید قرار گرفته و برای اداراتی که از سقف الگوی مصرف عبور کرده بودند،  اخطاریه صادر شد.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: باتوجه به افزایش دما که به تبع آن شاهد افزایش مصرف برق هستیم،  پایداری شبکه و تأمین برق پایدار برای  شهروندان در راس برنامه های این شرکت قرار دارد.

فرح زاد به  تعدیل و اصلاح روشنایی معابر به عنوان یکی از اقدامات شرکت برای گذر از پیک تابستان اشاره کرد و یادآور شد:  طی روز گذشته در سطح غرب مازندران تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد مداوم مصارف غیرضروری و مشترکان پرمصرف برق

رصد مداوم مصارف غیرضروری و مشترکان پرمصرف برق