مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 18:222022-06-08ورزشي

وعده های تحقق نیافته در حوزه محیط زیست رشت/کمک مالی به تیم فوتبال داماش


در جلسه علنی شورای رشت از وعده های تحقق نیافته در حوزه محیط زیست رشت انتقاد و از زباله های سراوان و رودخانه های رشت به عنوان معضل زیست محیطی در این شهر نام برده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در چهل و یکمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با عذرخواهی بابت عدم پخش اخبار صحن شورای رشت در جلسه پیشین اظهار کرد: به واسطه مشکلات فنی که رقم خورده بود، امکان پخش مستقیم جلسه پیشین شورا وجود نداشت و با توجه به اینکه شورای رشت همواره به شفاف سازی تاکید دارد در تلاشیم تا همواره جلسات علنی شورا به صورت مستقیم از طریق فضای مجازی پخش شود تا شهروندان و تمامی علاقمندان از نطق های اعضای شورا و تصمیمات گرفته شده توسط شورا پیرامون مباحث مختلف مطلع باشند.

  محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه پانزدهم خرداد از سوی امام راحل عزای عمومی اعلام شد، گفت: پس از پیروزی انقلاب، امام راحل در سال 58 برای همیشه سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد سال 42 را عزای عمومی اعلام کردند.

  وی به پانزدهم خرداد مصادف با روز جهانی محیط زیست اشاره کرد و افزود: متاسفانه علیرغم تمامی مواهب طبیعی، شهر رشت به لحاظ محیط زیست در شرایط مناسبی قرار ندارد و زباله های سراوان و رودخانه های رشت در سایه سوء مدیریت ها به معضلی برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های تحقق نیافته در حوزه محیط زیست رشت/کمک مالی به تیم فوتبال داماش

وعده های تحقق نیافته در حوزه محیط زیست رشت/کمک مالی به تیم فوتبال داماش