مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 18:322022-06-08سياسي

ایجاد ظرفیت های جدید منجر به پایداری آب بندرلنگه می شود


به ثمر نشستن برنامه ها و پروژه های در دست اقدام بندرلنگه تحولی اساسی را در حوزه آبرسانی و ایجاد ظرفیت های پایدار منابع آبی این شهرستان رقم می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با همراهی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بندرلنگه از روند آبرسانی به دو بخش مرکزی و شیبکوه بازدید و مسایل این مناطق را بررسی کرد.

عبدالحمید حمزه پور در جمع مردم این روستاها با بیان اینکه تامین آب مشترکین این بخش ها از طریق خط انتقال آبرسانی خلیج فارس(خط محرم) و آب شیرین کن ها صورت می گیرد، از عزم جدی آبفا برای تامین آب پایدار این روستاها بخصوص در ماه های گرم پیش رو خبر داد.

  وی افزود: اتفاقات مثبتی در حوزه آب شهرستان بندرلنگه در حال وقوع است که با به ثمر نشستن برنامه ها و پروژه های در دست اقدام، شاهد تحولی اساسی در حوزه آبرسانی و ایجاد ظرفیت های پایدار منابع آبی در این شهرستان خواهیم بود.

  مدیرعامل آبفا همچنین از آب شیرین کن های فعال در بخش مرکزی و شیبکوه بازدید و ضمن بررسی مسایل سرمایه گذاران این آب شیرین کن ها، بر لزوم تامین آب مطابق با ظرفیت قراردادی و همچنین رعایت استانداردهای کیفی آب تولیدی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ظرفیت های جدید منجر به پایداری آب بندرلنگه می شود

ایجاد ظرفیت های جدید منجر به پایداری آب بندرلنگه می شود