مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 18:522022-06-08سياسي

بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب 205 تخت خوابی می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از کسب مجوز و افزایش تخت های بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب به 205 تخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا 1400 در نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با نماینده مردم شرق این استان در مجلس و فرماندار ویژه میناب پیگیری شد.

در این نشست که در محل فرمانداری شهرستان میناب برگزار شد کمبود نیروی پرستار، خرید و نوسازی تجهیزات بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب، ارتقاء مرکز خدمات سلامت سندرک و تکمیل پروژه بیمارستان دوم میناب با 166 تخت بررسی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این نشست از کسب مجوز و افزایش 89 تخت به تخت های بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب خبر داد.

پژمان شاهرخی افزود: با توجه به توسعه زیرساختی بیمارستان میناب اقدامات لازم در خصوص اخذ مجوز صورت گرفت و تعداد تخت های مصوب این مرکز تخصصی درمانی با موافقت وزارت بهداشت از 116 تخت به 205 تخت افزایش یافت.

وی میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان جدید 166 تخت خوابی میناب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود این پروژه آموزشی درمانی شرق استان در نیمه نخست سال 1402 افتتاح و به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب 205 تخت خوابی می شود

بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب 205 تخت خوابی می شود