مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 20:172022-06-08سياسي

پرداخت زکات موجب حذف فاصله طبقاتی در جامعه می شود


پرداخت زکات فاصله طبقاتی در حوزه های مختلف را در جامعه حذف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج ماموستا فایق رستمی عصر امروز در شورای زکات استان کردستان در سنندج به جایگاه زکات از دیدگاه اسلام و اهل سنت اشاره و اظهار کرد: اهل سنت زکات را پایه و اساس دین می دانند و معتقد هستند اگر زکات ادا نشود دین انسان کامل نمی شود.

وی تصریح کرد: زکات بزرگترین یاری و تعاون در بین اغنیا و فقرا است و پرداخت زکات زمینه تحقق عدالت اجتماعی را در جامعه فراهم می سازد.

امام جمعه سنندج اذعان کرد: کسانی که برای امور دین و تبلیغ اسلام و رفع مشکلات و نیازمندان و اجرای پروژه های عام المنفعه تلاش می کنند مورد رحمت خداوند قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه پیامبر رحمت بر پرداخت زکات و صدقه و دعا کردن در حق یکدیگر تاکید می فرمایند عنوان کرد: مومنان کسانی هستند که در ثروت خود حق معلومی را برای نیازمندان و محرومین جامعه قرار داده و آن را ادا می.

کنند.

ماموستا رستمی افزود: اگر دستورات قرآن در مورد پرداخت زکات کاملا انجام شود بسیاری از مشکلات حل و فواصل طبقاتی که در حال حاضر در جامعه ما وجود دارد حذف می شود.

وی به نقش علما در احیا و فرهنگ.

سازی زکات گریزی زد و گفت: نقش روحانیون در دعوت مردم به سوی وحدت و مودت و همچنین آگاهی بخشی و بصیرت افزایی بسیار مهم و در جهاد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت زکات موجب حذف فاصله طبقاتی در جامعه می شود

پرداخت زکات موجب حذف فاصله طبقاتی در جامعه می شود