مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 20:472022-06-08سياسي

آمریکا: به دنبال تقابل با تهران برای اهداف سیاسی نیستیم


ما عمیقاً نگران هستیم که آژانس نمی تواند صحت یا کامل بودن توضیحات ایران را تأیید کند و در موقعیتی نیست که تضمین دهد برنامه هسته ای ایران منحصراً صلح آمیز است.

- دیپلمات آمریکایی ادعا کرد: ما عمیقاً نگران هستیم که آژانس نمی تواند صحت یا کامل بودن توضیحات ایران را تأیید کند و در موقعیتی نیست که تضمین دهد برنامه هسته ای ایران منحصراً صلح آمیز است.

نماینده آمریکا در نشست روز چهارشنبه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره قطعنامه ضد ایرانی که از سوی واشنگتن و سه کشور اروپایی عضو برجام ارائه شده است، ادعا کرد که این اقدام با هدف تقابل برای اهداف سیاسی صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، لورا هول گیت با ایراد سخنانی در نشست شورای حکام ادعاهای ساختگی علیه ایران در خصوص مسائل پادمانی را تکرار و ادعا کرد: گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روشن می سازد که ایران همکاری اساسی لازم را برای حل نگرانی های جدی و برجسته پادمانی مربوط به مواد و فعالیت های هسته ای اعلام نشده احتمالی در ایران ارائه نکرده است.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته پیش با انتشار گزارشی یکسویه و تحریک آمیز ادعا کرد که ایران در ارائه پاسخ های معتبر فنی به سوال های این سازمان درباره پیدا شدن مواد هسته ای در سه مکان اعلام نشده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: به دنبال تقابل با تهران برای اهداف سیاسی نیستیم

آمریکا: به دنبال تقابل با تهران برای اهداف سیاسی نیستیم