مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 خرداد 1401 ساعت 20:472022-06-08سياسي

قدردانی از عملکرد مدیرعامل دخانیات کشور در جهت ایجاد امنیت شغلی کارگران


جمعی از کارکنان دخانیات مازندران با قدردانی از مدیرعامل دخانیات ایران طی نامه ای به وزیر کار اعلام کردند: ایجاد امنیت شغلی برای کارگران از طریق تبدیل وضعیت شغلی به دائم، - به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، جمعی از کارکنان شرکت دخانیات مازندران با قدردانی از مدیرعامل دخانیات ایران خطاب به عبدالملکی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کردند؛  شعار سال در حوزه تولید در شرکت دخانیات محقق شده است.

در نامه جمعی از کارکنان دخانیات مازندران به جناب عبدالملکی، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت چشم و چراغ و ولی نعمت ایرانیان حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) آمده است: استان مازندران با تقدیم 10400 شهید گلگون کفن در قالب لشکر خط شکن و همیشه پیروز 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس و بیش از40 شهید مدافع حرم  در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و نظام اسلامی همواره پیش قدم بوده است.

از بدو تاسیس شرکت دخانیات،مازندران همواره در خط مقدم تولید محصولات دخانی بوده و با دارا بودن زمین های مستعد کشت و کشاورزان پر تلاش نقش مهمی در پویایی صنعت دخانیات در کشور دارد.

با استقرار کارخانه فرآوری سورک به عنوان بزرگترین کارخانه فرآوری توتون های تیپ غربی در کشور این نقش پر رنگ تر نیز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از عملکرد مدیرعامل دخانیات کشور در جهت ایجاد امنیت شغلی کارگران

قدردانی از عملکرد مدیرعامل دخانیات کشور در جهت ایجاد امنیت شغلی کارگران