مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 07:222022-06-09سياسي

ماندگاری جمعیت در روستاهای مازندران از میانگین کشوری بالاتر است


معاون مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اشاره به وجود 450 هزار خانوار در روستاهای استان گفت: ماندگاری جمعیت در روستاهای مازندران از کشور بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سجاد رضایی شب چهارشنبه در همایش دهیاران این شهرستان با موضوع روستاهای اقتصادمحور، اظهار کرد: امروزه حال روستاها چندان خوب نیست و باید دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها حس خوب را به بدنه روستاها تزریق کنند.

وی با اعلام اینکه آمل سومین شهرستان بزرگ مازندران از لحاظ جمعیت است، افزود: وجود اقتصاد توانمند در روستاها باعث رونق روستاییان می شود پس لازم است تا دهیاران و شوراییان روستاها از سبک و روش قدیمی خارج شده و تفکرات جدید دست به اقدامات نوین بزنند.

معاون مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به وضعیت بیکاری، کم بودن نرخ زاد و ولد و مسائل معیشتی در روستاها، تصریح کرد: دهیاران و شوراها امروزه دچار روزمرگی هستند زیرا حق دارند که بگویند که آموزش لازم ندیدند.

این مسؤول با اعلام وجود ظرفیت برای تأسیس بانک روستایی، ادامه داد: دهیارانی که طرح های خوب و سازنده داشته باشند به آنها وام های با بهره کم اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری جمعیت در روستاهای مازندران از میانگین کشوری بالاتر است

ماندگاری جمعیت در روستاهای مازندران از میانگین کشوری بالاتر است