مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 08:522022-06-09سياسي

روایت دردی که به جای زخم، جوانه امید زد/ معلول لرستانی: با نقاشی خودم را ثابت کردم


داستان احسان بهفر داستان مبارزه و جنگیدن برای اثبات توانایی است، این هنرمند 41 ساله خرم آبادی با وجود معلولیت از ناحیه پا و دست اما توانسته ده ها تابلو نقاشی را خلق و در نمایشگاه هایی عرضه کرده و به معنای واقعی کلمه فعل خواستن را صرف کند.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، وقتی برای تهیه گزارش وارد منزلش می شوم و چشمم به دو برادر معلول می خورد، بغض می کنم اما به روی خودم نمی آورم و سر صحبت را با مادر احسان و اصغر باز می کنم، مادری که مانند مادران این دیار عشق به فرزند و مهمان نوازی را خوب می داند.

احسان بهفر و برادرش هر دو به دلیل بیماری ژنتیکی شارکوماری توث دچار فلج عضلانی و ازکارافتادگی شده اند، دیدن این صحنه ها برای هر کسی ناراحت کننده است اما وقتی متوجه می شوم هر دو برادر یکی در رشته نقاشی و دیگری در کامپیوتر حرف هایی برای گفتن دارند این جمله برایم معنی پیدا می کند که خواستن توانستن است.

داستان احسان بهفر داستان مبارزه و جنگیدن برای اثبات توانایی است، این هنرمند 41 ساله خرم آبادی با وجود معلولیت از ناحیه پا و دست اما توانسته ده ها تابلو نقاشی را خلق و در نمایشگاه هایی عرضه کند، بهفر به معنای واقعی کلمه توانسته فعل خواستن توانستن است را صرف کند، این هنرمند می گوید: تابلوهای نقاشی مانند فرزندان من هستند و نیمی از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دردی که به جای زخم، جوانه امید زد/ معلول لرستانی: با نقاشی خودم را ثابت کردم

روایت دردی که به جای زخم، جوانه امید زد/ معلول لرستانی: با نقاشی خودم را ثابت کردم