مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-09اجتماعي

تشریح شرایط و ضوابط ثبت نام دانش آموزان کرمانی در سال تحصیلی 1402-1401


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان کرمان شرایط و ضوابط ثبت نام دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در سال تحصیلی 1402-1401 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد فیروزی ثبت نام عادلانه، متوازن و آسان را اولویت کاری آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: ثبت نام تمامی دانش آموزان ورودی دوره های مختلف تحصیلی در مدارس دولتی و غیردولتی از طریق سامانه سیدا (sida.

medu.

ir) و با مسئولیت مدیر مدرسه انجام می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول از اول خرداد آغازشده است، گفت: ثبت نام سایر پایه ها نیز بعد از امتحانات خرداد ماه و ثبت نتایج ارزشیابی دانش آموزان صورت خواهد گرفت و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

فیروزی با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه های ورودی (اول، هفتم و دهم) با مراجعه حضوری اولیای دانش آموزان به مدرسه مورد نظر انجام خواهد شد، تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه نیز بعد از اعلام نتایج امتحانات صرفا از طریق مدرسه محل تحصیل به صورت خودکار انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری اولیا و دانش آموزان به مدارس نیست.

 وی برگزاری هر گونه آزمون ورودی، مصاحبه و شرط معدل برای ثبت نام در مدارس دولتی و هیات امنایی را ممنوع اعلام کرد و افزود: نام نویسی در این مدارس صرفا براساس مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح شرایط و ضوابط ثبت نام دانش آموزان کرمانی در سال تحصیلی 1402-1401

تشریح شرایط و ضوابط ثبت نام دانش آموزان کرمانی در سال تحصیلی 1402-1401