مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-09اقتصادي

1600 میلیارد ریال در حوزه کسب و کارهای خرد در گلستان تخصیص یافت


مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: از محل اعتبارات بند «الف» تبصره 18 در حوزه کسب و کارهای کوچک مبلغ یک هزار و 600 میلیارد ریال برای گلستان تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رسول شهرکی امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان با حضور برخی از مدیران کل استان گلستان مرتبط با اشتغال اظهار کرد: از محل اعتبارات بند الف   تبصره 18 مبلغ یک هزار و 600 میلیارد ریال در گلستان تخصیص یافته که تاکنون مبلغ یک هزار و 300 میلیارد ریال آن به بانک ها معرفی شده که 50 درصد آنها  در حال گذراندن پروسه  آن برای دریافت تسهیلات هستند.

وی تصریح کرد: این تسهیلات با کارمزد 12 درصد، هفت ساله و دو سال تنفس بوده و آخرین مهلت آن تا آخر تیرماه است و امید داریم این اعتبارات در گلستان کاملا  جذب شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان خاطرنشان کرد: اولویت ما در پرداخت تسهیلات بانکی به فعالیت ها و شرکت های دانش بنیان و یا طرح هایی که نیمه کاره بوده و بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: از محل تفاهم نامه با برخی از نهادها و دستگاه های اجرایی می بایست 1/5  برابر اعتبارات تخصیصی را طرح ابلاغ کنند که در حال حاضر در گنبدکاووس از مبلغ 22 میلیارد تومان اعتبارات در این حوزه فقط مبلغ 10 میلیارد تومان در قالب طرح معرفی شده و 30 میلیارد تومان دیگر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 میلیارد ریال در حوزه کسب و کارهای خرد در گلستان تخصیص یافت

1600 میلیارد ریال در حوزه کسب و کارهای خرد در گلستان تخصیص یافت