مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:522022-06-09سياسي

سفر مردم مشهد به عتبات عالیات تسهیل می شود


تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور عراق، اختصاص تسهیلات ویژه برای مردم مشهد و مجاوران حضرت رضا (ع) برای سفر به آن کشور و زیارت عتبات عالیات را پیشنهاد کرد که که مورد موافقت آن کشور قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عثمان الغانمی ،وزیر کشور عراق، شامگاه چهارشنبه، 18 خرداد ماه، ضمن تشرف به زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام احمد مروی در این دیدار به اشتراکات فرهنگی فراوان میان دو کشور ایران و عراق اشاره و با بیان اینکه دشمنان اسلام به دنبال اختلاف افکنی میان این دو ملت هستند، تصریح کرد: دشمنان همواره با دسیسه ها و توطئه های مختلف تلاش کردند میان مردم 2 کشور بزرگ و قدرتمند ایران و عراق اختلاف و دشمنی ایجاد کنند تا از این طریق به اتحاد مسلمانان ضربه بزنند.

مروی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات فرهنگی آستان قدس به زائران عراقی در حرم مطهر اشاره و ابراز کرد: هرکسی به حرم مطهر رضوی پا می‎گذارد، صرف نظر از ملیت، زبان و موقعیت اجتماعی، زائر و میهمان حضرت رضا(ع) است؛ لذا به بهترین نحو مورد احترام و تکریم خدام رضوی قرار می گیرد، زائران عراقی نیز از این امر مستثنا نبوده و به همین منظور صحن غدیر و یک رواق را ویژه زائران عرب زبان اختصاص داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مردم مشهد به عتبات عالیات تسهیل می شود

سفر مردم مشهد به عتبات عالیات تسهیل می شود