مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-09اجتماعي

آموزش جدید ترافیکی به تهرانی ها/مشارکت 5 هزار نفر در یک فعالیت فرهنگی


معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از مشارکت بیش از 5 هزار شهروند تهرانی در یک فعالیت آموزشی و فرهنگی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، یعقوب آزاده دل معاون توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح آموزواره فصلی حرکت یک فعالیت آموزشی و تمرینی مستمر برای ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخه عبور و مرور است.

 آزاده دل انجام یک فعالیت آموزشی مشترک در راستای همکاری و همراهی مداوم و مستمر تمام مناطق 22 گانه شهرداری تهران با سیاست های آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک را از اهداف آموزواره بهاری حرکت برشمرد و افزود: ایجاد هماهنگی و انسجام در فعالیت های آموزشی، تسهیل در انتقال پیام های فرهنگی از طریق مشارکت مردمی و قابلیت احصاء میزان مشارکت و خلاقیت شهروندان در فرایند آموزشی از دیگر این طرح آموزشی است.

  آزاده دل با تأکید بر این موضوع که آموزواره رقابتی حرکت در سال، طی چهار دوره حرکت بهاری، حرکت تابستانی، حرکت پاییزی و حرکت زمستانی انجام می شود، اضافه کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و ایام فراغت شهروندان برای تولید اثر، مقدمات حرکت بهاری 1401 در نیمه دوم اسفندماه 1400 انجام و به معاونت های حمل و نقل و ترافیک مناطق تهران اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش جدید ترافیکی به تهرانی ها/مشارکت 5 هزار نفر در یک فعالیت فرهنگی

آموزش جدید ترافیکی به تهرانی ها/مشارکت 5 هزار نفر در یک فعالیت فرهنگی