مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-09سياسي

سروری: مدعی العموم موضوعات مدیریت شهری هستیم/ راهکار رفع 90 درصد مشکلات شهری


رییس شورای عالی استان ها با اشاره به فاجعه مترو پل گفت: شورای عالی استان ها باید موضوعات مدیریت شهری را جدی بگیرد، به عنوان مدعی العموم وارد شود و حاشیه نشینی پیشه نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ پرویز سروری، رییس شورای عالی استان ها در آغاز ششمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها با تبریک ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت، گفت: حضرت ثامن الائمه نماد انسجام و اتحاد ملی ما ایرانیان است و تنها به شیعیان تعلق ندارد بلکه متعلق به همه ادیان و مذاهب است.

امام رضا(ع)  عنایت الهی به مردم ایران است و زندگی ایشان سراسر نشان دهنده تبدیل تهدیدها به فرصت است آنچنان که در موضوع ولایت عهدی، آن را تبدیل به فرصت کردند.

وی افزود: در دفاع مقدس نیز امام خمینی(ره)، بسیار ظریف و زیبا آن را تبدیل به فرصتی برای انسجام ملی و بقای انقلاب اسلامی کردند.

سروری با تسلیت حادثه متروپل و قطار مسافربری مشهد _ یزد، عنوان کرد: شورای عالی استان ها باید موضوعات مدیریت شهری را جدی بگیرد و به عنوان مدعی العموم وارد شود و حاشیه نشینی پیشه نکند.

در فاجعه متروپل، شورای عالی استان ها در قالب هیئتی بلندپایه در آبادان حضور پیدا کرد و تا حصول نتیجه هم این موضوع را پیگیری خواهد کرد و اقدامات ما نیز باید منجر به عدم تکرار چنین فجایعی شود و برخورد جدی با افرادی که زمینه ساز این ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: مدعی العموم موضوعات مدیریت شهری هستیم/ راهکار رفع 90 درصد مشکلات شهری

سروری: مدعی العموم موضوعات مدیریت شهری هستیم/ راهکار رفع 90 درصد مشکلات شهری