مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-09پزشكي

اختلاف سنی مناسب والدین با فرزندان چه میزان است؟


فرزند آوری در هر سن و سالی میتواند مزایا و معایب خاص خودش را داشته باشد ، همانقدر که فرزند آوری بعد از 40 سالگی میتواند آسیب رسان باشد ، فرزند آوری قبل از 20 سال هم برای سلامت مادر مضر است.

- نکاتی مهم از اختلاف سنی والدین با فرزندان اختلاف سنی مناسب والدین با فرزندان چقدر است؟ آیا اختلاف سنی زیاد مانند گذشته ها میتواند مشکل ساز باشد یا اختلاف سنی کم تر بهتر است و باعث می شود که والدین درک بهتری از روحیات فرزندشان داشته باشند؟همانطور که اختلاف سنی زیاد می تواند مشکلاتی در رابطه بین والدین و فرزندان ایجاد کند ، اختلاف سنی کم هم میتواند برایشان مشکل ساز شود.

قبلا سرعت تغییرات و تفاوت بین نسل ها بسیار کند و ناچیز بود به همین دلیل گفته میشد که فاصله سنی زیاد بین والدین و فرزندان میتواند باعث عدم درک و تفاهم درست بین آن ها شود و زبان مشترکی با هم نداشته باشند و فرزندان در سنین نوجوانی درگیر دوستان خیابانی شوند ولی در حال حاضر تفاوت نسل به قدری زیاد شده است که حتی دو نفر با یک دهه اختلاف سنی هم توانایی درک یکدیگر را ندارند پس دیگر نمیتوان از این استدلال برای مزیت زودتر بچه دار شدن صحبت کرد.

در حال حاضر مهم این است که والدین از نظر روانشناسی روند صحیح رشد سنی فرزندان و نیازهایشان در سنین خاص را بیاموزند و تعاملی دوستانه و دلسوزانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف سنی مناسب والدین با فرزندان چه میزان است؟

اختلاف سنی مناسب والدین با فرزندان چه میزان است؟