مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 11:472022-06-09سياسي

حرکت به سمت خودکفایی رویکرد سپاه در اجرای برنامه ها است


معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حرکت به سمت خودکفایی و قوی شدن در همه بخش ها رویکرد سپاه در اجرای برنامه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد گودرزی ظهر امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه اراک و توزیع یک هزار بسته معیشتی اظهار کرد: حرکت به سمت خودکفایی و قوی شدن در همه بخش ها رویکرد سپاه در اجرای برنامه ها است و سپاه با رویکرد ولایتمداری، انقلابی ، مردم داری و تاسی به تجربیات گذشته در بسیاری از حوزه ها الگوهای موفق ارائه کرده و در گام دوم حرکتی شتابنده به سمت تحقق اهداف خواهد داشت.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات معیشتی ناشی از بیماری کرونا نهضت کمک مومنانه به برکت تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری راه اندازی شد که بیش از 50 عنوان خدمت در این نهضت به مردم ارائه شد و بسیاری از این خدمت ها همچنان ادامه دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: سپاه و بسیج در مناسبت های مختلف رزمایش کمک مومنانه با رویکرد توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان را همواره در دستور کار گذاشته که آخرین رزمایش در ماه مبارک رمضان با توزیع 28 هزار بسته معیشتی انجام شد.

گودرزی ادامه داد: این ایام به مناسبت دهه مبارک کرامت رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت که تاکنون در سطح استان مرکزی بیش از 502


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت به سمت خودکفایی رویکرد سپاه در اجرای برنامه ها است

حرکت به سمت خودکفایی رویکرد سپاه در اجرای برنامه ها است