مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 12:122022-06-09فرهنگي

نمایشگاه صنایع دستی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد


منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان تهران نمایشگاه صنایع دستی را به مدت 3 روز از 18 تا 20 خرداد 1401 از ساعت 10صبح تا 10 شب برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان تهران نمایشگاه صنایع دستی را به مدت 3 روز از 18 تا 20 خرداد 1401 از ساعت 10صبح  تا 10 شب برگزار می کند.

  این نمایشگاه که به مناسبت 10 ژوئن مصادف با 20 خرداد ماه، روز جهانی صنایع صنایع دستی برپا شده است در دو بخش میدان مشاهیر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد شامل 20 غرفه متنوع و همچنین بوستان بهشت مادران در همین منطقه 10 غرفه نمایشگاهی است.

صنایع دستی شامل؛ سفال، چرم، منبت، معرق، کاشی، گلیم، نمد، پته، حصیر و… از جمله هنرهایی هستند که در این نمایشگاه از سوی هنرمندان عرضه شده اند.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند در روزهای 18 تا 20 خرداد از ساعت 10 صبح الی 10 شب به نمایشگاه شماره یک واقع در میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا، منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، میدان مشاهیر و نمایشگاه شماره 2 واقع در بزرگراه شهید حقانی، بعد از بزرگراه شهید قاسم سلیمانی، خیابان کاویانی غربی، بوستان بهشت مادران مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صنایع دستی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

نمایشگاه صنایع دستی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد