مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 12:272022-06-09سياسي

اشتغال زندانیان در شهرک های صنعتی استان البرز


رییس کل دادگستری استان البرز ضمن تشریح فعالیت های الکترونیکی این مجموعه برای زندانیان، گفت: در این میان شرایط برای اشتغالزایی این گروه در شهرک های صنعتی استان فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، طی نشستی به نقش فناوری نوین در افزایش سهولت، سرعت و دقت در رسیدگی های قضایی به ویژه در حوزه دادرسی الکترونیک اشاره و اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی قوه قضاییه از بین 22 شاخص مختلف، استان البرز در زمینه دادرسی الکترونیک در سال گذشته، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه از سال 1398 تا کنون بالغ بر 26سامانه در استان البرز طراحی و راه اندازی شده است، گفت: یکی از سامانه های کاربردی، سامانه دادرسی الکترونیک و نیز سامانه نوبت دهی دادرسی الکترونیک است که تاثیر مهمی جهت تسریع در رسیدگی به پرونده های زندانیان داشته است.

وی ضمن بیان تاریخچه کوتاهی از دادرسی الکترونیک که در آذرماه سال 1398 در دادگستری کل استان از طریق ارتباط با زندان های استان البرز آغاز شد، گفت: راه اندازی این سامانه که قبل از شیوع کرونا رقم خورد، در دوران کرونا به جهت عدم امکان اعزام زندانیان به مراجع قضایی، در کاهش اطاله رسیدگی و تجدید اوقات، همچنین حفظ سلامت زندانیان و همکاران بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زندانیان در شهرک های صنعتی استان البرز

اشتغال زندانیان در شهرک های صنعتی استان البرز