مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-09سياسي

بازدید وزیر ارشاد از پروژه نیمه کاره مجتمع دارالقرآن سرخه+ عکس


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه کاره مجتمع دارالقرآن سرخه بازدید کرد و برای تکمیل آن قول مساعد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز پس از حضور در آیین آغاز به کار مجدد پنج پروژه عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن شهید فهمیده آرادان، به سرخه سفر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار شهرستان سرخه از پروژه مجتمع در حال احداث دارالقرآن سرخه بازدید کرد و برای تکمیل آن قول مساعد داد.

تکمیل و فعالیت مجدد عملیات اجرایی پنج مجتمع فرهنگی و هنری استان در شهرستان های ایوانکی، آرادان، شهمیرزاد، بیارجمند و کلاته از امروز دوباره آغاز شد.

عملیات اجرایی این مجتمع های فرهنگی و هنری سال ها پیش آغاز شده است و با اختصاص اعتبار 150 میلیارد ریالی سفر رییس جمهور به این طرح ها، ابراز امیدواری شده تا این طرح های فرهنگی و هنری تا سه سال آینده تکمیل و آماده بهره برداری شوند.

حضور در اختتامیه آیین نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ، از علمای برجسته سمنان یکی از برنامه های اسماعیلی در سفر به استان سمنان است و وزیر ارشاد در این سفر از چند طرح عمرانی نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ارشاد از پروژه نیمه کاره مجتمع دارالقرآن سرخه+ عکس

بازدید وزیر ارشاد از پروژه نیمه کاره مجتمع دارالقرآن سرخه+ عکس