مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 13:072022-06-09سياسي

پل آبنمای بندر چارک در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید+ فیلم


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: همانطور که مسؤولان احداث این پروژه وعده دادند پل آبنمای چارک در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

-   وی افزود: در پایان این سفر نشستی با تمامی اعضای شورای اسلامی دهیاران و معتمدین این منطقه در مسجد جامع اهل سنت بندرچارک برگزار کردیم و سپس در پایان از پل در حال احداث ورودی بندرچارک معروف به پل آبنما با فرماندار شهرستان بندرلنگه بازدید کردیم.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس اضافه کرد: این پل اوایل سال 99 با پیگیری های لازم عملیات احداث آن آغاز شد و تا کنون 3 بار به همراه رییس و اعضای کمیسیون  عمران مجلس شورای اسلامی و معاون و وزیر راه و شهرسازی جهت تامین اعتبارات وپیگیری های لازم  از این پروژه بازدید میدانی داشته ایم.

جباری ادامه داد: منابع لازم  بعد از این پیگیری ها اختصاص پیدا کرد که 10 میلیارد تومان از محل سفر ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان و بخشی از آن از محل اعتبارات سیل با همکاری جدی استاندار هرمزگان تامین شد و منابع تکمیلی آن از محل اعتبارات سازمان حمل و نقل جاده ای کشور می باشد که این اعتبار بعد از سفر کمیسیون عمران و وزیر راه و شهرسازی به این پروژه اختصاص پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل آبنمای بندر چارک در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید+ فیلم

پل آبنمای بندر چارک در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید+ فیلم