مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-09اجتماعي

حکیم زاده:طرح تابستانه جبران و تثبیت افت یادگیری دانش آموزان اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و آموزگاران ابتدایی شهرستان سمیرم اظهار داشت: مردم این شهرستان به فرهنگ دوستی، فرهنگ پروری و علم دوستی شهره هستند.

وی بیان داشت: مدیران مدارس راهبران اصلی فرآیند یاددهی و یادگیری هستند و حقیقتا آن ها در دروان کرونا زحمات بسیار زیادی کشیدند و توانستند آموزش را در سخت ترین شرایط تداوم ببخشند و اگر بنا بود که بخواهیم در سطح وزارتخانه برای مدیریت مدارس در دوران کرونا دوره برگزار کنیم، حدود 10 سال زمان نیاز داشت که با خلاقیت مدیران مدارس، توانستیم از این شرایط بسیار سخت با موفقیت عبور کنیم.

 حکیم زاده افزود: در این شرایط بود که جامعه، شکوه و عظمت کار فرهنگیان را به درستی درک کرد؛ هرچند این قشر در این دوسال برخی موارد مظلوم هم واقع شدند و در مواقعی تلاش بی شائبه فرهنگیان دیده نشد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تعدادی از جلوه های ویژه معلمی در این دوران به نمایش درآمد، اما هزاران صحنه از این ایثار و فداکاری های معلمان دیده و یا به تصویر کشیده نشد.

وی تصریح کرد: خاصیت دنیای آموزش الکترونیک، این است که یادگیری کامل در سن کودکی رخ نمی دهد و خاستگاه آموزش الکترونیکی، مختص بزرگسالان بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم زاده:طرح تابستانه جبران و تثبیت افت یادگیری دانش آموزان اجرا می شود

حکیم زاده:طرح تابستانه جبران و تثبیت افت یادگیری دانش آموزان اجرا می شود