مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-09اقتصادي

آغاز عملیات بزرگترین زائرسرای غرب کشور در مرز بین المللی مهران


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از آغازعملیات بزرگترین زائرسرای غرب کشور در مرز بین المللی مهران خبر داد.

-  فرزاد شریفی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: زائرسرای مهران در زمینی به مساحت 2 و نیم هکتار و با سرمایه گذاری بنیاد کرامت زیر نظر آستان قدس رضوی و در قالب سیلوهای اسکان زائرین، پارکینگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی، کارخانه یخ و تعدادی سوییت اقامتی اجرا خواهد شد.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری این طرح 200 میلیارد تومان است که در فاز اول تا قبل از اربعین امسال با سرمایه گذاری 40 میلیارد تومان انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار در قالب این مساحت زائرسرا انجام می شود در راستای تسهیل و تسریع در شروع بکار طرح، ضوابط واگذاری اراضی ملی با پیگیری انجام شده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در قالب تفاهم نامه فی مابین معاونت گردشگری و سازمان امور اراضی کشور تعریف و به سراسر کشور ابلاغ شده که همین اقدام باعث شد امروز شاهد مراسم کلنگ زنی با حضور جمعی از مسئولین استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات بزرگترین زائرسرای غرب کشور در مرز بین المللی مهران

آغاز عملیات بزرگترین زائرسرای غرب کشور در مرز بین المللی مهران