مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 15:022022-06-09سياسي

هدیه معنوی هنرمند سیرجانی به آستان قدس؛ قرآنی که در 9 ماه کتابت شد


در آستانه میلاد حضرت امام رضا (ع) امروز از قرآن کتابت شده هنرمند سیرجانی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، محمدجواد حسینخانی یکی از هنرمندان سیرجانی دومین کتابت قرآن کریم را به اتمام رساند تا به میمنت میلاد مسرور حضرت امام رضا (ع) به آستان قدس حرم ثامن الحجج تحویل شود.

وی افزود: طی مدت 9 ماه قرآن را همانند قرآن عثمان طه و با معنی فارسی در 1210 صفحه کتابت و صحافی کردم تا در ایام پربرکت دهه کرامت ودر میلاد حضرت امام رضا (ع) به اتمام برسد و تحویل آستان مقدس حرم رضوی در مشهدالرضا شود که خداوند خواسته ام را اجابت کرد و به آرزوی خودم رسیدم.

حسینخانی گفت: هر انسانی اوقات فراغت بسیاری دارد که می تواند استفاده مفید از این اوقات را داشته باشد و در افزایش انگیزه و خلاقیت خود بکوشد و خداوند را شاکرم که توانستم با این کتابت از برکات معنوی قرآن هم در زندگی بهره مند شوم.

سرپرست فرمانداری سیرجان حمایت مجموعه شهرستان از هنرمندان را اعلام کرد و گفت: اهمیت قلم نزد خداوند است و قلم حافظ علوم و دانش ها، پاسدار افکار اندیشمندان، حلقه اتصال فکری علما و پل ارتباطی گذشته و آینده بشر است و بر اساس آیات قرآن کریم و احادیث دینی حتی ارتباط آسمان و زمین نیز از طریق لوح و قلم حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه معنوی هنرمند سیرجانی به آستان قدس؛ قرآنی که در 9 ماه کتابت شد

هدیه معنوی هنرمند سیرجانی به آستان قدس؛ قرآنی که در 9 ماه کتابت شد