مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 15:522022-06-09سياسي

آیت الله کعبی نسب: «سلام فرمانده» پاسخ خوبی به «عنکبوت مقدس» بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله عباس کعبی نسب عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری بعدازظهر امروز در همایش نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در سالن هلال احمر سمنان که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله شاهچراغی چهره مردمی و محبوب مجلس خبرگان رهبری است.

وی اضافه کرد: برگزاری این آیین نکوداشت بر میزان تواضع و فروتنی آیت الله شاهچراغی اضافه می کند؛ زیرا هرچه درجات اجتماعی مردان خدایی بالاتر می رود، بر میزان تواضع و نزدیکی او به خداوند متعال می افزاید و برگزاری این جلسات فاخر، اسلام را برابر بدخواهان بیمه می کند.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روحانیون پرچم های برافراشته ایمان، حق گرایی، صبر و تلاش در جامعه هستند، ادامه داد: در جامعه ای که جایگاه مردان خدایی و پرچم داران مکتب اسلام ارتقا یابد، شأن و منزلت مردم نیز بالاتر می رود.

کعبی نسب با بیان اینکه اگر افراد کفران نعمت کنند و قدر مردان الهی را ندانند، دچار بازگشت به دوران جاهلیت می شوند، تصریح کرد: مردم ایران قدر روحانیون مردمی را می دانند و قدردان آنها هستند.

وی با بیان اینکه راه روحانیت راه انبیای الهی است، عنوان کرد: رهبران الهی از بین مردم و برای مردم و در خدمت آنها هستند؛ همانطور که روحانیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی نسب: «سلام فرمانده» پاسخ خوبی به «عنکبوت مقدس» بود

آیت الله کعبی نسب: «سلام فرمانده» پاسخ خوبی به «عنکبوت مقدس» بود