مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 17:372022-06-09اقتصادي

80 درصد سوخت مصرفی شناورهای مسافری یارانه ای شد


هیات وزیران با محاسبه یارانه ای نرخ سوخت شناورهای مسافری از مبدا بنادر ایران یا به مقصد بنادر کشورمان بدون در نظر گرفتن پرچم کشتی ها موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبندرعباس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور تصویب نامه محاسبه نرخ سوخت کشتی ها یا شناورهای مسافری به قیمت یارانه ای را به وزرای نفت و گردشگری ابلاغ کرد.

بر این اساس، وزارت نفت مکلف است سوخت یارانه ای به کشتی ها یا شناورهای مسافری یا تفریحی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اختصاص دهد.

این مصوبه برای همه شناورهای مسافری مسیرهای داخلی و خارجی اعم از مبادی بنادر ایران یا به مقصد بنادر کشورمان و بدون در نظر گرفتن پرچم آن شناور قابل اجراست.

بر این اساس، 80 درصد قیمت سوخت مصرفی شناورهای مسافری یارانه ای و 20 درصد آن به نرخ بانکرینگ خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزرای راه ایران و حمل و نقل قطر در اردیبهشت امسال برای جابه جایی دریایی گردشگران و مسافران جام جهانی قطر و اسکان آن ها در جزایر یا شهرهای ساحلی کشورمان در طول برگزاری یک ماهه مسابقات تفاهم نامه ای امضا کرده اند.

اکنون شناورهای مسافری ایران در استان هرمزگان در مسیر بندرعباس به بندر شارجه امارات در تردد هستند و احتمال برقراری مسیر مسافری میان قشم به قطر و کیش به قطر و بالعکس نیز طی هفته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد سوخت مصرفی شناورهای مسافری یارانه ای شد

80 درصد سوخت مصرفی شناورهای مسافری یارانه ای شد