مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 19:172022-06-09سياسي

اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار به پایاب سد کوثر


نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: 300 میلیارد تومان از محل اعتبارات امور آب کشور به ادامه پایاب سد کوثر تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدغنی نظری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : 300 میلیارد تومان از محل اعتبارات امور آب کشور به ادامه پایاب سد کوثر تخصیص یافته است.

وی، عمده مطالبه مردم شهرستان های خلخال و کوثر را  آغاز عملیات اجرای تونل خلخال- اسالم جهت ایمنی مسیر در فصل زمستان عنوان کرد و افزود: 13 کیلومتر از راه هشجین به سرچم، در قطعه 1 و 2 در حال تکمیل است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به اهمیت سد شهید پستی هشجین در تامین آب کشاورزی اهالی روستا، تصریح کرد: سال جاری برای تکمیل این پروژه، اعتبار در نظر گرفته شده است و این پروژه به علت نیاز مردم به آب برای کشاورزی باید اجرا شود.

  اختصاص200 تُن قیر به شهرستان های خلخال، کوثر، هشجین و گیوی نظری در خصوص جاده خلخال- کلور- درام نیز، بیان کرد: 4 کیلومتر از مسیر این جاده در روستای خساره و روستای جعفرآباد مشکل داشت که با رفع این موانع، تا پایان فصل کاری این راه نیز به صورت خاکی قابل تردد خواهد بود.

وی با اشاره به انجام 85 درصدی پروژه فاضلاب شهر کوثر و خلخال افزود: فاضلاب شهرستان کوثر پیشرفت 85 درصدی را دارد، در شهر خلخال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار به پایاب سد کوثر

اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار به پایاب سد کوثر