مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 19:372022-06-09اقتصادي

خزعلی: آمار ناباروری در کشور 20 درصد است/ ضرورت تجهیز مرکز ناباروری شهرکرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، انسیه خزعلی عصر امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه آمار بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری 4 واحد بیشتر از حد متوسط است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به طرح جامع کسب و کار خانواده محور افزود: اغلب زنان سرپرست خانوار در چهارمحال و بختیاری در بازه سنی 65 سال به بالا هستند که مسن محسوب می شوند.

افزایش خانه های امن در استان نیازمند اعتبار است خزعلی با بیان اینکه آمار بازماندگی از تحصیل و خودکشی طی سال های اخیر کاهش یافته است، ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار فرار از خانه در استان، تصریح کرد: اعتبارات مناسبی برای ایجاد خانه های امن در نظر گرفته خواهد شد.

وی ضمن ابراز خرسندی از وجود 222 بانوی ملی پوش در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: متاسفانه این استان از نظر امکانات ورزشی و پارک های بانوان در مضیقه قرار دارد.

خزعلی با اشاره به لزوم وجود مرکز مهر برای حمایت از فرزندان طلاق خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان چهارمحال و بختیاری در اجرای طرح اجباری بودن آموزش های حین ازدواج و مشاوره های صلح و سازش در دعاوی پیشتاز و اولین بوده است.

آمار نگران کننده ناباروری در چهارمحال و بختیاری معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده آمار ناباروری در کشور را 20 درصد عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: آمار ناباروری در کشور 20 درصد است/ ضرورت تجهیز مرکز ناباروری شهرکرد

خزعلی: آمار ناباروری در کشور 20 درصد است/ ضرورت تجهیز مرکز ناباروری شهرکرد