مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 20:122022-06-09اقتصادي

اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه آرد در 10 استان


رییس جمهور برای کنترل قیمت ها به ستاد تنظیم بازار دستور داده که قیمت اقلامی که تهیه مواد اولیه آن هیچ ارتباطی با ارز وارداتی ندارد و کالاهایی که ارتباطی به طرح توزیع یارانه ها ندارد، - نظارت و کنترل شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی از اجرای آزمایشی طرح هوشمند سازی توزیع یارانه آرد در 10 استان کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا سید احسان خاندوزی که به اردبیل سفر کرده است بعد از شرکت در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اردبیل در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار کرد: رییس جمهور برای کنترل قیمت ها به ستاد تنظیم بازار دستور داده که قیمت اقلامی که تهیه مواد اولیه آن هیچ ارتباطی با ارز وارداتی ندارد و کالاهایی که ارتباطی به طرح توزیع یارانه ها ندارد،نظارت و کنترل شود.

وی با بیان اینکه طی چند روز آینده مصوبه نهایی ستاد تنظیم بازار توسط وزیر صمت رسما ابلاغ خواهد شد، گفت: امیدوارم با ابلاغ این مصوبه و اجرای دقیق و نظارت مستمر به بازار شاهد آرامش و اعتماد فعالان اقتصادی باشیم.

اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد در 10استان کشور عضو کابینه دولت سیزدهم همچنین در خصوص آخرین تحولات مرتبط با طرح هوشمند سازی یارانه آرد اظهار کرد: با توجه به اینکه نان جزو کالاهای راهبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه آرد در 10 استان

اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه آرد در 10 استان