مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 20:322022-06-09بين الملل

طرح قانونگذاران آمریکایی برای جلوگیری از اختصاص بودجه به اجرای برجام


گروهی از قانونگذاران آمریکایی طرحی معرفی کرده اند که خواستار قطع کمک های مالی آمریکا به عراق و لبنان و همچنین جلوگیری از اختصاص بودجه به اجرای برجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروهی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا قصد دارند کمک های مالی ایالات متحده به سازمان ملل، لبنان، و عراق و همچنین بودجه های احتمالی مربوط به اجرای توافق هسته ای برجام با ایران را قطع کند.

کمیته مطالعاتی جمهوری خواهان که بزرگترین فراکسیون محافظه کاران در کنگره است روز پنجشنبه از طرح پیشنهادی خود برای بودجه سال مالی 2023 رونمایی کرد.

پایگاه خبری واشنگتن فری بیکن که از رسانه های وابسته به جریان نومحافظه کار آمریکایی است نوشته بخش هایی از این طرح به صورت اختصاصی در اختیار این رسانه قرار گرفته است.

در بخشی از طرح بودجه پیشنهادی اعضای حزب جمهوری خواه که به مسائل امنیت ملی مربوط می شود مفادی در نظر گرفته شده که خواستار بازنگری در سیاست خارجی ایالات متحده و قطع میلیون ها دلار از هزینه های این کشور در منطقه غرب آسیا است.

قانونگذاران آمریکایی، علاوه بر قطع بودجه های کمکی به کشورهای منطقه از جمله عراق و لبنان خواستار جلوگیری از اجرای توافق هسته ای برجام از طریق جلوگیری از اختصاص هرگونه بودجه به این موضوع توسط دولت جو بایدن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح قانونگذاران آمریکایی برای جلوگیری از اختصاص بودجه به اجرای برجام

طرح قانونگذاران آمریکایی برای جلوگیری از اختصاص بودجه به اجرای برجام