مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 21:072022-06-09سياسي

رییس جمهور: قانون و عدالت در تدوین طرح جامع آبرسانی مورد توجه قرار گیرد


رفع مشکلات آبی نیازمند طرحی جامع برای استفاده از آب برای شرب، صنعت و کشاورزی است که باید عدالت، قانون و اولویت در تدوین این طرح مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر امروز در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: این استان ظرفیت های زیادی دارد که دغدغه بیکاری را حل می کند به شرط اینکه اینکه این ظرفیت ها احیا شوند.

رییس جمهور ادامه داد: کارها با حضور چهره های باانگیزه، بااندیشه و کارآمد دنبال شوند زیراکه مهم است مدیری که در ادارات کار می کند چقدر انگیزه کاری داشته باشد و به مردم فکر کند.

کاهش فقر و بیکاری با مدیریت جهادی ممکن می شود رییسی اظهار داشت: آمارها از فقر و بیکاری در این استان خبر می دهد که کاهش این موارد و دغدغه خانواده ها نیازمند فعالیت جهادی مدیران است.

مدیری که انگیزه تحولی ندارد در حاشیه قرار بگیرد   وی با بیان اینکه با نگاه به اولویت ها به این سفر آمده ایم، ادامه داد: روحیه تحول گرایی، انگیزه مدیران و نیروهای تحت امر است که بسیاری از مسائل را حل می کند پس اگر مدیری انگیزه تحولی ندارد باید در حاشیه قرار گیرد.

رییس جمهور اظهار داشت: نیروهای فرسوده با نیروهای جهادی جایگزین شوند تا راندمان کاری اوضاع بهتری پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: قانون و عدالت در تدوین طرح جامع آبرسانی مورد توجه قرار گیرد

رییس جمهور: قانون و عدالت در تدوین طرح جامع آبرسانی مورد توجه قرار گیرد