مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 21:222022-06-09بين الملل

سید حسن نصرالله: ورود کشتی اسراییلی به منطقه مورد مناقشه، تجاوز به لبنان است


دبیر کل حزب الله شامگاه امروز پنجشنبه درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه سخنرانی کرد و گفت که رژیم موقت صهیونیستی به زودی استخراج گاز را از منطقه مورد منازعه آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله شامگاه امروز پنجشنبه درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه سخنرانی کرد.

نصرالله در آغاز سخنرانی با بیان اینکه امشب درباره آخرین تحولات مربوط به گاز و نفت و ترسیم مرزهای دریایی صحبت خواهد کرد، تصریح کرد، پس از ورود کشتی یونانی به میدان کاریش ، لبنان در برابر یک مرحله جدید قرار دارد.

وی با بیان اینکه مأموریت این کشتی، حفاری نیست، بلکه این کشتی برای استخراج و تولید وارد کاریش شده است، خاطر نشان کرد، این کشتی در نزدیکی میدان کاریش، مستقر شده است؛ یعنی منطقه مورد مناقشه بین لبنان و رژیم غاصب.

دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه دشمن اسراییلی به لبنانیها و جهان می گوید که به زودی، استخراج گاز را آغاز خواهد کرد، گفت: ما در برابر یک تحول و مرحله جدید قرار داریم؛ آنچه در روزهای گذشته رخ داد، تجاوز به لبنان، تحریک، تعدی و قرار دادن لبنان در یک موضع دشوار است که باید به صورت نهایی و واضح، انتخاب خود را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: ورود کشتی اسراییلی به منطقه مورد مناقشه، تجاوز به لبنان است

سید حسن نصرالله: ورود کشتی اسراییلی به منطقه مورد مناقشه، تجاوز به لبنان است