مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 21:372022-06-09سياسي

توجه به قرآن بازدارنده جامعه از آسیب های اجتماعی است


باور داریم که توجه به قرآن می تواند جامعه را از آسیب های مختلف اجتماعی بازداشته و به سلامت روحی و روانی و معنوی اجتماع کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی افزود: قرآن کتاب زندگی و الهام بخش فرهنگ و تمدن بشریت است و دستورات قرآن باید در عمل مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: انسان باید در قرآن تفکر و تدبر کند چرا که اهل تفکر با شنیدن یک آیه هم هدایت می شوند و به راه سعادت نایل می آیند؛ فرهنگ قرآن باید در زندگی مردم ترویج پیدا کند و مقدمه عمل به قرآن قرائت و تفسیر آن است.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: باور داریم که توجه به قرآن می تواند جامعه را از آسیب های مختلف اجتماعی بازداشته و به سلامت روحی و روانی و معنوی اجتماع کمک کند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به هدایت گری قرآن در جامعه، افزود: طبق آیات سوره بقره خداوند هدایت را برای متقین بیان کرده و برای ظالمان خسران و خسارت مورد تاکید است، در اول سوره بقره صراحتا بیان شده که ما این کتاب را فرستادیم برای هدایت متقین و منظور از متقین کسانی هستند که زمینه تقوا را از دست نداده باشند.

حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم، اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به قرآن بازدارنده جامعه از آسیب های اجتماعی است

توجه به قرآن بازدارنده جامعه از آسیب های اجتماعی است