مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 07:522022-06-10اقتصادي

نانوایی های کرمانشاه به کارتخوان هوشمند مجهز شدند


فرماندار کرمانشاه از تجهیز 617 نانوایی شهرستان به دستگاه کارتخوان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فضل الله رنجبر روز جمعه در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرمانشاه تاکنون 617 دستگاه کارتخوان با حضور کارکنان فرمانداری و با همکاری اداره غله و خدمات بازرگانی استان، اتاق اصناف، اتحادیه نانوایی ها، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت در نانوایی های سطح شهرستان کرمانشاه نصب و آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: طرح هوشمند سازی یارانه نان، با اتصال نانوایی ها به دستگاه های کارتخوان مخصوص صورت می گیرد و مردم می توانند نان مورد نیاز خود را از طریق تمام کارت های بانکی بدون سهمیه بندی و افزایش قیمت نان خریداری کنند.

فرماندار کرمانشاه گفت: مردم جهت خرید نان، تعداد نان مورد نیاز را در دستگاه کارتخوان وارد می کنند که در آن قیمت نان مشخص و به نرخ سال 1400 می باشد.

رنجبر جلوگیری از گرانفروشی، قاچاق آرد و تخصیص آرد بر مبنای فعالیت نانوایی ها با توجه به ابزارهای نظارتی سامانه یاد شده را از مهمترین نقاط قوت این طرح برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شرکت مخابرات استان نیز اعلام کرده است که آمادگی لازم برای اتصال نانوایی های کرمانشاه به خطر تلفن بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی های کرمانشاه به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

نانوایی های کرمانشاه به کارتخوان هوشمند مجهز شدند