مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 08:422022-06-10فرهنگي

در صدور مجوزهای موسیقی به سلیقه های مختلف توجه می شود


عاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با ارائه گزارشی از مجوزهای صادر شده برای برگزاری کنسرت های موسیقی گفت: در صدور مجوز اجرای موسیقی در استان به سلیقه های مختلف توجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید رسول موسوی نژادیان تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن فعالیت های جمعی هنری، هنرمندان و گروه های موسیقی در سراسر کشور دوره ی سختی را سپری کردند که علاوه بر مشکلات اقتصادی برای آن ها، موجب کاهش نشاط اجتماعی در فضای عمومی شهرهای مختلف کشور گردید.

از این رو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در راستای حمایت از هنرمندان و افزایش نشاط شهروندان شرایط اجرای کنسرت در سالن های سطح شهر را با پاسخ مثبت به شرکت های متقاضی فراهم کرده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره موسیقی اقوام و آیین های ایرانی با حضور 18 گروه از سراسر کشور به مدت 6 روز در اردیبهشت ماه سال جاری در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نقطه شروع اجراهای موسیقی در استان بود و پس از آن برای ماه های خرداد و تیر برنامه ریزی های خوبی در شورای موسیقی استان انجام شد تا تمام سلایق امکان بهره مندی از اجراهای پیش بینی شده در شیراز و سایر شهرستان های متقاضی در استان را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صدور مجوزهای موسیقی به سلیقه های مختلف توجه می شود

در صدور مجوزهای موسیقی به سلیقه های مختلف توجه می شود