مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 09:022022-06-10بين الملل

سفر مشاور امنیت ملی قطر به کابل پس از واگذاری مدیریت فرودگاه ها به امارات


به دنبال اعلام شکست مذاکرات با ترکیه و قطر و واگذاری مدیریت فرودگاه های افغانستان به امارات، مشاور امنیت ملی قطر به کابل سفر کرده و با مقامات ارشد طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، محمد بن احمد المسند مشاور امنیت ملی قطر روز گذشته (پنجشنبه) به افغانستان سفر کرده و با مقامات ارشد این گروه دیدار و گفتگو کرده است.

  ملاعبدالغنی برادر، معاون اول نخست وزیر طالبان در دیدار مشاور امنیت ملی قطر ضمن قدردانی از کمک های قطر به مردم افغانستان گفته است که طالبان به دنبال حرکت به سمت خودکفایی است.

وی افزود: طالبان به دنبال گسترش همکاری اقتصادی و سیاسی  دوجانبه با کشورهای جهان از جمله قطر است.

      این مقام ارشد طالبان در ادامه تاکید کرد که قطر می تواند در بخش های مختلف از جمله استراج معدن و تولید برق در افغانستان سرمایه گذاری کند.

  مشاور امنیت ملی قطر نیز که به دنبال شکست مذاکرات در خصوص واگذاری مدیریت فرودگاه های افغانستان به ترکیه و قطر به کابل سفر کرده در این دیدار گفته است که دوحه به دنبال گسترش روابط تجاری، سیاسی و اجتماعی با افغانستان است.

این در حالی است که مشاور امنیت ملی قطر همچنین سفر به کابل با سایر مقامات ارشد طالبان از جمله امیرخان متقی، وزیر خارجه و سراج الدین حقانی، وزیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مشاور امنیت ملی قطر به کابل پس از واگذاری مدیریت فرودگاه ها به امارات

سفر مشاور امنیت ملی قطر به کابل پس از واگذاری مدیریت فرودگاه ها به امارات