مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 09:272022-06-10اقتصادي

یک طرفه شدن محور کندوان درصورت ترافیک سنگین


فرمانده پلیس راه ولی آباد (سیاه بیشه) کندوان گفت: انتظار داریم از بعدازظهر امروز شاهد افزایش حجم تردد در محورها باشیم که درصورت ترافیک سنگین بحث اعمال محدودیت یک طرفه در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، محمد احمدی فرمانده پلیس راه ولی آباد (سیاه بیشه) کندوان، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده های شمال هستیم.

وی افزود: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم تردد در محور کندوان هستیم که طی روزهای گذشته نیز ترددها به این محور افزایش یافت.

فرمانده پلیس راه ولی آباد (سیاه بیشه) کندوان با اشاره به احتمال اجرای محدودیت یک طرفه در محور کندوان، تصریح کرد: باتوجه به افزایش ترددها در این محور انتظار داریم از بعدازظهر امروز شاهد افزایش حجم تردد در محورها باشیم که درصورت ترافیک سنگین بحث اعمال محدودیت یک طرفه در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

این مسوول ادامه داد: با اعلام پلیس و باتوجه به ترافیک سنگین از مسیر مرزن آباد  به سمت تهران و کرج حدود ساعت 18 اجرای طرح محدودیت یک طرفه به سمت جنوب اجرا می شود.

احمدی بیان کرد: درخواست پلیس از کسبه ها در جاده و مردم این است نسبت به ایاب وذهاب به روستاهای اطراف محور اقدام کنند تا تداخلی در اعمال محدودیت به وجود نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طرفه شدن محور کندوان درصورت ترافیک سنگین

یک طرفه شدن محور کندوان درصورت ترافیک سنگین