مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-10اجتماعي

استقبال اهالی شهرستان چادگان از کاروان زیر سایه خورشید+ تصاویر


کاروان زیر سایه خورشید در ادامه برنامه های خود، با استقبال مردم شهیدپرور وارد شهرستان چادگان شد و این شهرستان عطر و بوی رضوی به خود گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، کاروان زیر سایه خورشید در میان استقبال باشکوه مردم وارد شهرستان چادگان می شود، ایستگاه اول روستای شهید پرور انالوجه است، روستایی طلبه پرور که در دوران دفاع مقدس چهل شهید تقدیم انقلاب کرده است.

مادران شهید با اسپند و گل به استقبال خدام آمده اند و مردم شهیدپرور کاروان را تا گلزار شهدا همراهی می کنند.

  کاروان در میان استقبال مردم شهر زیارتی رزوه وارد امامزاده عبدالله ابن زید حسنی می شوند، مردم شهر زیارتی خبر دادند اهالی روستای گشنیزجان آماده استقبال هستند؛ گوسفندی جلو پای خدام قربانی کردند، کوچه را آذین بسته اند، خانه های مسیر دم در گل گذاشته اند و چای آتشی دم کرده اند تا خدام را مهمان جمع با صفا و گرم شان کنند و هر از چندی با دود کردن اسپند فضای کوچه عطرآگین می شود.

روستای کمیتک روستایی در مسیر ماست، اهالی روستا در میدان اصلی تجمع کرده اند، در طول مسیر پیاده روی تا مسجد روستا بوی اسپند می آید، مداح از مردم ذکر رضا جانم رضا جان می گیرد، آن طرف تر پیرمردی با عصا منتظر است و قبل از عبور پرچم از مقابل منزلش با هر زحمتی دیدگان اشکبارش را با پرچم حرم مطهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال اهالی شهرستان چادگان از کاروان زیر سایه خورشید+ تصاویر

استقبال اهالی شهرستان چادگان از کاروان زیر سایه خورشید+ تصاویر